søndag den 13. april 2014

Herrekort

Vi skal til fødselsdag senere i dag, så det er vel ikke for tidligt at få lavet kortet - hi hi hi.

Jeg har faktisk lavet 2 identiske (næsten) kort til herrer. Det hele er lavet på cameo. Først har jeg skrevet teksten, som er ens i begge kort. Dernæst har jeg først perforeret scorelinierne og så skåret basen og de små indstik med tekst i noget lysebrunt ensfarvet karton. Dernæst har jeg lagt mønsterpapiret i maskinen, så alle panelerne først kunne få perforerede scorelinier og så blive skåret ud. Efterfølgende var det bare om at samle og pynte kortet.

Disse kort er pyntet med afbrækkede stykker af en gammel tommestok samt bankede mini-kapsler, hvor jeg har limet små chipboard cirkler i - og sluttet af med en gang crackle accent.

Inden i kortet er der plads til penge/ gavekort samt et lille personligt kort.



7 kommentarer:

  1. Rigtig fine Linda og en god måde at lave dem på, så kan de altid bruges til enhver mand i hvert fald ha ha ha, og man kan gøre det lille kort indeni mere personligt. Super flot.
    Há en rigtig god dag.

    SvarSlet
  2. Super god ide til et anderledes kort. Jeg har lige fået en sille i går, så det er vel bare med at springe ud i det.

    SvarSlet
  3. Lækkert og enkelt herrekort! Det kan jeg li' ;-)
    Ønsker dig en dejlig weekend.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  4. Flotte herrekort. Anderledes og godt fundet på

    SvarSlet
  5. De er fede og det er en super ide :-)

    SvarSlet
  6. Flotte kort :) God ide at lave dem som pengekort :)

    SvarSlet