onsdag den 16. april 2014

Et fødseldagskort

Jeg har en skøn scrappe-veninde, som har fødselsdag i dag, så jeg lavede lige et kort til hende for et par dage siden. Hun er en rigtig sød og sjov pige, så jeg synes også, at hun skulle have et sødt og sjovt kort. Jeg ville dog ikke vise det her på bloggen før i dag - for hun følger vist med :-)



Alt er lavet på cameoen.

Jeg startede med at skrive teksten inden i kortet, hvorefter jeg perforerede bukkelinien og skar kortbasen ud.
Så skrev jeg teksten på bikinidelene og skar dem ud - og så var det bare at lime bikinien på kortbasen og pynte med lidt bling.

Et ret nemt og overskueligt kort.

1 kommentar:

  1. Hvor festligt - sidder med et smil på læben :o). Og det kan modtageren da også kun få.
    God påske til dig.
    Kh. Anette

    SvarSlet