tirsdag den 4. marts 2014

Scrap i det jyske

Jeg var i lørdags til Scrap i det jyske i Ejsing - en rigtig hyggelig dag, hvor flere fra vores skønne team var med.

Jeg fik ikke lavet ret meget, men jeg fik snakket en DEL. Sad lige ved siden af vores dejlige "chef" Heidi, og det er ved at være noget tid siden vi har set hinanden sidst, så der var selvfølgelig en MASSE at snakke om.

Jeg fik dog lavet et kort til udfordringen:


Jeg undskylder for kvaliteten på billedet.

Jeg har brugt et lilla kort med metallic effekt, derpå har jeg sat et ark mønsterpapir. Ovenpå igen har jeg sat et stykke hvidt karton, hvor jeg har stemplet med en lilla farve på et baggrundsstempel, som jeg ikke husker, hvor jeg har købt. Kortet er pyntet med et stykke sølv bånd en lilla blomster-brad, lilla roser og blomster i forskellige størrelser. Kortet med teksten er fra et ark med die cuts.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar