søndag den 23. marts 2014

2 små sider mere

Trængte til lige at lave noget andet en bare ligge her i formiddag, så jeg fik da lige lavet 2 små sider til mit bryllupsalbum. Jeg synes faktisk, at det går meget godt.



Jeg bruget både hjemmelavede kort og kort fra købte Becky Higgings kits, men jeg kan altså ikke sige præcist, hvilket købte kit det er fra, for det går jeg ikke så højt op i.

På det øverste kort på første side har jeg stemlet nogle blomster fra et Stampin Up sæt og en rød cat's eye. Samme cat's eye har jeg brugt til at stemple hjerter på det nederste kort på første side .... jeg synes, at siden hænge bedre sammen, når der er en farve eller et element, som går igennem og her er det altså den røde farve.

På den nederste side har jeg ladet det være den grønne farve, som får det til at hænge sammen. Kortene i midten er dels blevet pålimet noget grov sækkelærred, så har jeg stemplet med nogle dylusion stempler, som jeg har farvelagt med grøn dylusion farve i en vandpensel. Det andet kort har jeg bare klistret noget tape over den tekst der vr fortrykt på kortet, for den passede ikke lige til billederne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar