tirsdag den 29. oktober 2013

LO-udfordring

Uhhhhh så blogger jeg for 2. gang i denne uge ... Det er stort.

Denne gang drejer det sig om layout udfordringen hos Heidis Kreative Hule, og her er mit indlæg:


Hvor er det dejligt at have fået ryddet op, så er tingene meget nemmere at overskue, og kreativiteten kan nemmere komme ud - før blev den bare druknet i rodet.

Der er flere som har kommenteret omkring min blogging plan, at én ting er at have fine planer - et andet er at få dem ført ud i livet. Og det er netop en af årsagerne til, at jeg har lavet min plan ... så kan jeg planlægge forud, og dermed få lavet de kreative ting på forhånd, hvis der nu er et eller andet, som f.eks. fødselsdage osv. Jeg har nemlig ellers en tendens til for sent at komme i tanke om ... HOV det er jo f.eks. snart jul ... puhhh jeg skal have lavet julekort og til/fra kort. Det bliver altså ikke kun en plan for, hvornår jeg skal blogge, men også en plan med reminders til mig selv om at nu skal jeg i gang med Valentine kortene osv.

Samtidig med det, så bliver det også en måde, hvor jeg kan holde styr på de udfordringer, som jeg gerne vil være med i - for det er jeg et FJOLS til :-)

Slutteligt vil jeg og lige sige, at jeg bestemt ikke har planer om at jeg fra starten skal lægge en fast plan for hele året - jeg tager noget uger eller måneder af gangen med bloggingen, og så ser vi hen ad vejen. Det eneste jeg skriver i fra starten er mine reminders om, hvornår jeg skal i gang med de forskellige ting.

3 kommentarer:

  1. Kanon fedt LO her. De billeder er bare for seje ha ha ha.

    SvarSlet
  2. super LO dette her, og tak for din kommentar hos mig, altid herligt at få besøg af dig

    SvarSlet