lørdag den 13. oktober 2012

Mine convention kreationer

Som lovet vil jeg også lige vise jer mine "projekter" fra convention weekenden.

Fredag aften til før-scrap fik jeg også denne gang lavet en smule, men jeg havde snydt lidt hjemmefra (det gør de fleste vist), så jeg havde lavet mine 2 indlæg til kort konkurrencerne.

Mit kort til nr. 1 er her:


Det er meget simpelt, men alligevel lidt specielt, da jeg hr valgt at skære en del af forsiden væk. Jeg har allerede en lejlighed, hvor kortet skal bruges - og det er til en som er helt pjattet med det kinesiske tema, så det er perfekt.

Jeg havde også lavet mit indlæg til "kort"-konkurrence nr. 2 - hvor det skulle være alt andet end et kort. Jeg lavede mit først lærred nogensinde, og skulle også prøve noget mere mixed media og noget mere hen imod et steam-punk agtigt look. Men jeg er nok for pusse-nusselig og synes det skal være "pænt", så jeg er altså ikke tilfreds. Lærredet er 40 x 40 cm.


Fredag fik jeg så lavet min LO til skitse konkurrencen - og det var jo meget "lige-ud-af-landevejen" - jeg havde for en gangs skyld lavet kits hjemmefra, så billede, papir osv. var udvalgt, så det var bare et spørgsmål om at få lavet de forskellige elementer og få selve LO'et sat sammen. Her er hvad det blev til.


Jeg begyndte også på LO nr. 2 - men det blev først færdig sidst på dagen lørdag, så det kommer længere nede i indlægget.

Lørdag faldt jeg over en Make-and-take hos Unik Scrap, som jeg bare måtte deltage i .... og det tog så 2 timer *gggg*. Vi lavede et kort, hvor vi brugte de nye Dylusion sprays, og der blev jo bare lige skabt et HELT nyt behov - så jeg måtte eje et par stykker af dem (vist også det eneste af mie convention indkøb, som ikke var på bud *lol*). Jeg har vistnok vist jer mit kort før, men I får det lige en gang mere.


Resten af weekenden - det vil sige lørdagen inklusiv aftenen tilbage på Kathrinelyst, hvor vi også scrappede - gik med at lave disse LO.



Alle 3 LO er om nogle af mine skønne veninder - for selv om vi opfører os tosset ind imellem, så er de bare de bedste.


Og sidst min lille hund, som på ingen tid er blevet mors lille princesse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar