onsdag den 29. august 2012

Mine fødselsdagskort

DEr har været MEGET stille fra min side i flere måneder nu - jeg har bare ikke været i humør til, hverken at scrappe eller blogge, men det er så småt ved at komme tilbage, så forhåbentlig kommer der nu lidt mere gang i den igen.

Men jeg har altså haft fødselsdag her for et par dage siden, og jeg er jo med i en fødsesldags-gruppe på Scrapsisters, så jeg har fået en masse rigtig lækre kort, som jeg selvfølgelig gerne vil vise jer alle sammen, så her kommer de:

Et rigtig flot vintage-agtigt kort fra Bente.

Et smukt kort med lækkert bling fra Iben - elsker bare det ordsprog.

Et lækkert kort med sommerfugle og bling fra Pernille.

Et skønt kort med en sjov dreng fra Louise. 

Et smukt kort med flotte die-cuts fra Katharina.

Et rigtig flot ligt retro-kort fra Naja.

Et flot kort med 3D-blomst fra Lissy-Hanne.

Et stort, lækkert tag fra Berit.

Og slutteligt et flot kort med smukke sommerfugle fra Camilla.

Alle kortene kom i rigtig god tid, så de lå og kiggede på mig og lokkede for at blive åbnet før tid, men jeg holdt stand og de blev først åbnet efter morgenmaden. Flere af dem havde lidt ekstra indhold med i form af forskellige die-cuts, så det var lige som at få ekstra fødselsdagsgaver.

Der mangler stadig et par stykker, men de dukker vel op *ssss*

Super mange tak for kort og die-cuts.

3 kommentarer:

  1. ihh men velkomme tilbage i blog land. Nu skal vi osse være på julekort sammen.
    iøvrigt super smukke fødselsdagskort du har modtaget bare herligt ik

    SvarSlet
  2. Forsinket tillykke, og sikke mange dejlige kort du har fået. Knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Velkommen tilbage, og tillykke med den anden dag.
    Sikke mange fine kort du har fået

    SvarSlet