lørdag den 3. marts 2012

Så har jeg leget med Promarkere igen

Jeg har atter været i gang med mine lækre Promarkere. Denne gang gik det ud over nogle stempel-tryk jeg har fået i en swap på Scrapsisters. Denne swap var med kort-kit, og jeg fik blandt andet en rigtig lækker konvolut fra Lina. Den indeholdt hele 4 stempeltryk - 2 magnolia og 2 med nogle søde mariehøns.

Her er først de 2 sidstnævnte

Og dernæst magnolia stemplerne - det ene har jeg allerede monteret på et kort, som jeg har lavet ud fra de andre ting fra Lina's kit.

I morgen - eller det er faktisk senere i dag - hedder det Scrap-i-det-jyske i Ejsing, og jeg glæder mig helt vildt, men jeg må hellere få pakket tasken færdig.

12 kommentarer:

  1. Flot farvelagt. Rigtig sødt kort.
    God scrapweekend i det jyske.

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare flotte. Jeg har også lge købt mine førate promarkers - dejligt at se hvor flotte resultaterne kan blive. God weekend

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare godt ud :-)

    SvarSlet
  4. Flot farvelægning og flot kort.
    God weekend.

    SvarSlet
  5. Skøn farvelægning,,,jeg skal vidst øve mig en del mere:-) Rigtig god fornøjelse i Ejsing.
    Anja

    SvarSlet
  6. hvor er det nogle fine ting du har farvelagt .. :)

    Rigtig god tur til Ejsing

    SvarSlet
  7. Det er fint farvelagt, jeg kan allerede se at du har øvet digsiden du startede med promarkere.
    God scrapweekend

    SvarSlet
  8. waw hvor har du lavet dem flotte, hvem der bare kunne det:)
    god lørdag:)

    SvarSlet
  9. Nøj hvor er du dygtig til at farvelægge ◕‿◕
    Håber at det har været en hyggelig dag i Ejsing, hav en forsat god weekend ◕‿◕

    SvarSlet
  10. Hvor er de bare skønne de mariehøns!!
    Rigtig flot farvelagt...!!

    Håber du havde en god dag til scrap i det jyske...

    SvarSlet
  11. Super flot farvelagt, dejligt at du kunne bruge det :-)

    SvarSlet