fredag den 10. februar 2012

Der har været stille...

Jeg har været igennem en periode med sygdom og sygdom og atter sygdom - lungebetændelse, halsbetændelse, diarré, migræne og generel øv-ha, men nu er jeg ved at være oven på igen, og så vil jeg da lige vise jer, hvad jeg har gået og lavet ... selv om det ikke er blevet til meget.

Det sidste er nok min store stolthed.... jeg har lavet min egen rullevogn til papir.

Den er ikke specielt køn, men den virker og den er MIN :)
Lige nu mangler jeg bare nogle flere hængemapper, så jeg kan få sorteret det sidste papir (er i den lyserøde klodskasse, som kan ses på billedet). Det bliver SÅ dejligt.

Jeg har i det hele taget ryddet op og ny-indrettet min scrapplads, så den er blevet meget bedre end før.

Det fulde (næsten) overblik.

I dette hjørne står min symaskine, min nye papir-rullevogn og tasker osv.,
som jeg pakker ting i når jeg skal på crob osv.

I denne reol har jeg nederst kasser med dims, kasse med blonder osv. samt min kuffert med ProMarker. Øverst har jeg en kasse med papir, som ikke er i 12 x 12 ... 
f.eks. fotopapir og Marianne Design blokke o.lign.

Næste reol indeholder punch, embossing, stempler, inkpads, dies osv.

Over de 2 reoler har jeg et system til de rigtig store punch og snor/twine, lidt bånd osv.

På dette rulleskab, som er direkte til venstre for min stol, har jeg mist, stickles, tags, washi tape og min Big Shot. På væggen hænger en IKEA stang med de der "kopper", hvor jeg har lim, sakse, eyelet sættere osv.
Inden i rulleskabet har jeg alle de ting, jeg ikke bruger hele tiden, men som ikke skal ALT for langt væk ... f.eks. maling, modelling paste osv. Her inde har min afdøde zutter også en plads ... måske kan den laves. (Hvem sagde Ole Opfinder? .. hihihi)

Over rulleskabet har jeg en IKEA-dims med zipper-poser til bånd.
I den røde hængedims har jeg afklippede bånd og brodertråd.

På hjørnet af mit bord har jeg holdere med skriveartikler samt en kurv med dobbeltklæbende tape og 3D-puder. I vinduekarmen har jeg holdere med pensler og min hjemmelavede og pyntede dåser med knapper.

Jeg har lavet disse af sodavandsdåser, som først er blevet rengjort,
hvorefter jeg har klippet toppen af, og så er de blevet pyntet.
Jeg har sorteret knapperne i farveorden .. synes selv jeg er ret dygtig :)
På sigt vil jeg have dem på en hylde, som skal sættes op over IKEA stangen med "kopperne".

4 kommentarer:

  1. Hold da helt op for et lækkert rum du har der.
    Din rullevogn er bare så fin. Og alle dine systemer er sandelig værd at huske på - til jeg engang får sådan et lille himmerrige at scrappe i.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Rigtig skøn scrapplads - genialt med den ting til bånd - skal jeg da huske.

    SvarSlet
  3. Lækkert scraprum - fin udnyttelse under de skrå væge, ja også på dem.

    SvarSlet
  4. Det da lækkert med den nye rulelvogn..!! Den ser dejlig stabil ud..!!
    Det altså virkelig fedt..
    Hvis du har en føtex i nærheden så havde de sidst jeg var i føtex pakker med flere hængemapper i til 10 kr...

    Du har virkelig udnyttet pladsen super godt..
    Det ser rigtig godt ud...!!

    Fortsat god weekend :)

    SvarSlet