søndag den 11. december 2011

Jeg når det lige...

Jeg har været til scrap-julefrokost hos Scrappers-by-Choice i Herning i dag, og det har bare været så super hyggeligt. Og hvor har vi dog fået meget mad :) - vi nåede ikke engang hele vejen igennem - det ost jeg havde medbragt kunne jeg tage med hjem igen, for INGEN havde plads til mere.

Jeg vandt nogle rigtig lækre præmier både i bingo, pakkeleg og mandelgaven - men mere om det i morgen. Jeg er ret træt, så jeg vil bare lige vise jer en status på mit projekt, som faktisk snart er færdigt.









Jeg har dog nu et lille problem dvs. det er egentlig det modsatte. Jeg ahr jo ikke den store erfaring med at lave mini-albums, så mine sider er blevet tykke - og bogen kan næsten ikke lukkes *lol*. Jeg må lige vride hjernen og finde på en løsning, men det skal nok komme :).

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig dag. Fine sider i din bog.

    SvarSlet
  2. Virkelig fin bog du er i gang med. Og sikke mange fine juleting du har fået plads til. Det er bare så flot.
    Ja, det er hårdt at deltage i scraparrangementer. Man spiser og snakker for meget - og scrapper for lidt.....men det er såååå hyggeligt.
    God mandag til dig.

    SvarSlet