lørdag den 10. december 2011

HADER at være forkølet

Jeg var nok lidt for godtroende den anden dag - i hvert fald er jeg nu forkølet ... ikke så jeg er sengeliggende men dog alligevel forkølet - ØV.

Jeg har alligevel arbejdet lidt på mit projekt og det går stadig rigtig godt. Der er ingen billeder printet endnu, men nu er jeg færdig med 5 side-sæt og begyndt på flere endnu. Her er de sidste nye:




Jeg er blevet lidt usikker på om jeg skal bruge nogle af de ekstra kort til opskrifter på jule-småkager, men nu må vi se hvad jeg beslutter. I dag står den på jule-bag og indkøb sammen med min nevø og niece. Det bliver så hyggeligt :)

6 kommentarer:

  1. Dit projekt bliver rigtig fin - glæder mig til fortsættelsen.
    God bedring og god weekend.

    SvarSlet
  2. Det bliver rigtig godt det projekt. Glæder mig til at følge det :D

    SvarSlet
  3. Det bliver rigtig flot. En rigtig god ide med lommer til opskriftskort.

    SvarSlet
  4. Jeg venter spændt på fortsættelsen =D
    KH lonol/Lonnie

    SvarSlet
  5. Sødt album.
    Rigtig god søndag.

    SvarSlet
  6. Det ser jo godt ud det du har fået lavet.
    God aften

    SvarSlet