fredag den 18. november 2011

Min ny-indrettede scrap-plads

Så lykkedes det endelig ... tror jeg :)

Jeg har hele ugen kæmpet med at få indrettet min scrap-plads for at være klar til Cybercrob i morgen hos Scrapsisters, og nu tror jeg, det er på plads. Jeg troede ellers, at alt var på plads i går, men så kom jeg til at tænke på, at jeg havde glemt, at der skulle være plads til den bærbare .... UPS - heldigvis er der hjul under alle skabe/borde, så jeg måtte bare have tænke-hatten på og i gang igen.

Her er det færdige resultat:


Jeg tror dog, at jeg skal prøve at finde en anden løsning til mine punches .... jeg er ret sikker på, at jeg bliver træt af, at de "roder" på bordet. Specielt når mine sidste ebay-steals kommer hjem ... jeg har blandt andet købt en sprit-ny embossing varme-pistol SUPER-billigt, og jeg glæder mig meget til, at den kommer.

Jeg har også købt mig en Dymo junior. Både da jeg var hos Scrappers-by-Choice i Herning og hos ScrapChicks i Kjellerup lånte jeg af nogle af de skønne quinder, og nu kan jeg slet ikke forstå, at jeg har kunnet leve uden *gggg*.

3 kommentarer:

  1. Ihh hvor dejligt du lige nåede at blive færdig med værelset ;)

    Jeg har mine punches på mine ikea stænger der hænger de godt over og der stadig kan hænge ting under...

    og de små der ikke kan "hænge/stå" der er i en gennem sigtig kasse så jeg kan tage dem frem med dem alle sammen på èn gang..

    http://hyggekager.blogspot.com/search/label/Opbevaring

    Rigtig god weekend og scrappe hygge imorgen :)

    SvarSlet
  2. Det ser rigtigt hyggeligt ud med masser af bordplads.
    Tro mig, at den fine orden du har i dag, den ser noget anderledes ud i morgen aften. :)
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Ser bare rigtig hyggeligt ud :)

    SvarSlet