tirsdag den 1. november 2011

I'm still here

I've had a long period with NO energy or creative inspiration at all, but I'll try getting started again.
My husband bought me a Big Shot so I'v been thinking about doing some card making and paper and hybrid scrapping to start with ... I need the actual human contact at the moment to lift my spirit at bit.
I'll post pictures of my things in here, so you can see my work :) Hopefully you like it.
As I'm going to do some human interaction I'll be posting in both English and Danish in the future.

Jeg har haft en lang periode med manglende energi og absolut ingen kreativitet, men nu vil jeg forsøge at komme i gang igen.
Min mand har købt en Big Shot til mig, så jeg er har tænkt mig at starte med noget kort-fremstilling og papir/hybrid scrapping. Jeg har simpelthen brug for den menneskelige og sociale kontakt for at komme videre. Jeg har derfor tænkt mig at begynde hos Kjellerup Scrap Chicks og måske også hos Scrappers by Choice i Herning, men nu må vi se.
Jeg vil så poste billeder af mine værker herinde - jeg håber I kan lide mine ting.

Jeg har fundet et par danske blogs, som jeg er blevet lidt vild med .... de har faktisk en samlet Give Away i øjeblikket - se HER og HER.

1 kommentar:

  1. Dejligt du har mod på at få gang i kreativiteten. Tak for din tilmelding til julekortkurset :)

    SvarSlet