fredag den 18. november 2011

Hvad har jeg ellers lavet....

Jeg har jo besluttet at komme mere ud af huset med mit scrapping, hvilket har betydet, at jeg nu har været i både Herning og Kjellerup .... og det var SUPER-hyggeligt begge gange. Jeg havde en del problemer med at begrænse mængden af udstyr osv. jeg slæbte med, men jeg VED bare, at jeg havde manglet det, hvis IKKE det havde været med :)

Jeg startede med at lave kort (var tyv-startet lidt inden jeg var i Herning), da jeg skulle bruge julekort til alle instruktørerne i svømmeklubben. Og jeg har fået RIGTIG meget inspiration og hjælp - jeg synes selv, at de fleste af de kort, jeg havde lavet inden, ser amatør-agtige ud i forhold til dem jeg har lavet til crops og efterfølgende hjemme, men så kan man da se, at jeg har lært noget :)

Her er nogle af kortene - de første her er ikke julekort, men kan vist bruges til lidt af hvert:




Og mine julekort:











Ingen kommentarer:

Send en kommentar